Παρασκευή 15 Απριλίου 2011

Καλησπέρα..

Είδατε τελικά?Το πήρα το ρεπό που λέγαμε...Το τραγουδάκι όλα τα λεφτά..σαν το τρεξιμο που έριξα τον τελευταίο καιρό και τώρα λέω να χαλαρώσω λίγο..:-)Να μαζέψω και λίγο το σπιτάκι μου να είναι καθαρό για τις γιορτές..:-)

Η επιδειξούλα που είχα πήγε πολύ καλά και όλες οι κυρίες ήταν υπέροχες...Δυστυχώς ενώ είχα πάρει μαζί μου την φωτογραφική για να βγάλω φωτογραφία όλα τα πραγματάκια μου όμορφα στημένα από το άγχος μου το ξέχασα...:-)

Εντωμεταξύ τις τελευταίες μέρες έχουμε γίνει κολλητοί με τον ταχυδρόμο..Τη μία μέρα μου έφερε το δωράκι μου απο τη thalassitsa..
Ένα κομψότατο στικάκι προσφορά του αντρούλη της από το www.wlearn.gr.
ένα γλυκό γραμματάκι(μου άρεσε πολύ το κάψιμο στις άκρες)
κι ένα πορτοφολάκι που δεν το περίμενα..
Ευχαριστώ Ρία μου....:-)

Την επόμενη μέρα ξαναήρθε ο φίλος μου ο ταχυδρόμος...Κάναμε μια ανταλλαγούλα δημιουργιών με την Έφη  και επιτέλους το τέλειο δαχτυλιδάκι είναι δικό μου δικό μου δικό μου!!!!!Κι εκτός του ότι το φοράω ήδη θα γινει και αντικείμενο μελέτης...:-)



Πανέμορφο Έφη μου και από κοντά!!!!!

Σας έχω και νέα!!!Η καρδιά μου είναι ασημένια πια...¨οχι έτοιμη ακόμα, θέλει γυαλόχαρτο, γυάλισμα κλπ κλπ αρκετή δουλίτσα ακόμα αλλά τώρα πια είναι ασημένια και θα κάνει λίγη υπομονή ακόμα μέχρι να είναι τελείως έτοιμη για να κρεμαστεί σε μια ωραία αλυσιδίτσα..:-)
Επόμενο πρότζεκτ ένα κομμάτι παζλ που φιλοδοξεί να γίνει δαχτυλίδι..:-)

Αυτά είναι τα ζόρικα...Και λίγα από τα πιο εύκολα που είχα φτιάξει από προχτές και τώρα κατάφερα να τα ανεβάσω..
Σκουλαρίκια με στρας και γυάλινες πέρλες
Κρίκοι με μαύρο συρμάτινο κυβάκι και πέρλες
Φραουλίτσες..

Ένα δαχτυλίδι με νήμα και χάντρες δεμένες με σύρμα..
δαχτυλιδάκια καλοκαιρινά καπέλα..
Τα ίδια καπελάκια καρφίτσες
και μια καρφιτσούλα με νήμα και χάντρες φτιαγμένη για να ταιριάζει με πολλά χρώματα
Αυτά φτιαγμένα από προχτές...Χτες και σήμερα δεν έφτιαξα τίποτα και λέω να πάρω ρεπουδάκι και αύριο...Καλό Σαβατοκύριακο να έχετε και καλά να περάσετε όσες φύγετε εκτός!!!





19 σχόλια:

  1. τι ωραια τι καλα!!!να τα χαιρεσαι τα δωρακια σου και να ερθουν ακομη πολλα...!!!και η εκπληξη της θαλασσιτσας και το δακτυλιδακι ειναι υπεροχα!!!συγχαρητηρια!!!αλλα αυτο που μου εβαλε ιδεες ειναι το καπελακι δακτυλιδακι!!!λεω να το δοκιμασω...φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ολα ένα κι ένα εγω εστιάζω περισσότερο στην καρφίτσα την τελευταία, Ιδιαίτερη!
    Οσο για τα δώρα ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ να τα χαρείς τα δωράκια σου,πολύ όμορφα...καλά ε το γράμμα πρωτότυπο!
    Τι δημιουργίες είναι αυτές...που τα σκέφτηκες βρε τα καπελάκια!...Απίστευτες!!!!!
    Φιλάκια κ καλό Σαβ/κο!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο Κατερινάκι για τα δωράκια σου!Να τα χαρείς!!
    Καλά εε η ασημένια καρδούλα δεν παίζεται..
    Και το παζλάκι θα γίνει φοβερό..περιμένουμε να δούμε την εξέλιξή του!
    Πολύ όμορφα και τα υπόλοιπα!!
    Φιλάκιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με γεια τα δωρακια!! πολυ ομορφα ολα! το καπελακι τελειο και η φραουλιτσα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θα συμφωνήσω με τη Χαρά για την τελευταία καρφίτσα, με την Ειρήνη για την καρδούλα, και μ' εσένα για το δαχτυλιδάκι της ανταλλαγής. Είναι υπέρκομψο! Τα πολύχρωμα καπελάκια με το σκοινί τα είδα κι εγώ κι ήταν η πρώτη μου σκέψη για τις λαμπάδες μου, αλλά μετά με κέρδισαν τα σνικεράκια!
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχα τα δωράκια σου! Οι δημιουργίες σου μου αρέσουν πάρα πάρα πολύ! Ενθουσιάστηκα με την ιδέα καπελάκια-δαχτυλίδια! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα, Κατερινάκι!
    Τα καπελάκια τέλεια!!!
    ..και τα δωράκια σου επίσης! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ομορφα δωρακια ελαβες τυχερουλα!!!!
    και ομορφες οι δημιουργιες σου.
    Ειδικα οι καρφιτσουλες ειναι γλυκα!!!!φιλιαΧ2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αααα πανέμορφαόλα!!! Πάντα τυχερή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. αντε πια, φτανουν τα ρεπο.!ολες οι κυριες ειπανε οτι εχεις ταλεντο και υπομονη.μπραβο σου!ομορφα τα δωρακια και η καρδουλα σου.με το καλο και το δαχτυλιδι,οσο για τις δημιουργιες σου εγω που τις ειδα απο κοντα ειναι ακομα πιο ωραιες.φιλια. ηφιλη της μητερας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πολύ όμορφα τα δωράκια που πήρες αλλά και όσα έφτιαξεσ Κατερινάκι μου και μένα οι καρφίτσες με κέρδισαν φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κατερίνα
    Υπέροχα όλα, δωράκια και δημιουργίες!!!
    ΚΑΛΗ ΛΑΜΠΡΗ!!!
    Να περάσεις τις Άγιες μέρες με υγεία και χαρά για σένα και αυτούς που αγαπάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κατερινούλα μου ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑ, ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ, ΚΑΛΟ , ΚΑΛΟ ..ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ !!!!!!!!!!!!!!!!
    Χρόνια πολλά και καλή Ανασταση εύχομαι και σε όοοολες σας κορίτσια.
    Με το καλό να επιστρέψουν και όσοι σχεδιάζουν έξοδο .ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟ ΔΡΟΟΟΟΟΜΟ!.
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πάρα πολύ ωραία και τα δώρα που πήρες αλλά και αυτά που έφτιαξες...Καλό Πάσχα να έχεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κατερινα Κατερινακι.....
    Εισαι φοβερο ταλεντακι....
    Καλο εεεε; Τωρα μου ηρθε! Μπιγαλης, αλλες εποχες! χα! χα! Λοιπον ας σοβαρευτω λιγο γιατι θελω να σου πω οτι εχεις φτιαξει πολλα ομορφα παλι ! Ειδικα αυτο το δαχτυλιδακι με το νημα και τις χαντρουλες ειναι πολυ ωραιο αλλα και τα καπελακια σαν καρφιτσες και η τελευταια καρφιτσα μου αρεσουν παρα πολυ !! Κριμα που δεν φαινεται το avatar σου αλλα θα επανελθει μαλλον ε; Το ειχα παθει προσφατα με κατι φωτογραφιες κι εγω! Θα ερθεις κι εσυ στην συναντηση αυριο ; Πολυ θελω να σε γνωρισω! Οσο για τα δωρακια πολυ ωραια! Μου αρεσει πολυ και το δαχτυλιδι της Εφης ! Σε χαιρετω και ελπιζω να τα πουμε αυριο ! Φιλακιααα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αχ! ξεχασα να σου πω οτι μου αρεσει παρα πολυ η ασημενια καρδουλα σου !! Μπραβο σου και γι'αυτο !! Φιλια ξανα ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κατερίνα, όλα όσα έφτιαξες είναι πανέμορφα και πρωτότυπα! Μου αρέσουν όλα πολύ, ειδικά οι κρίκοι με τις μαύρες χάντρες και το σύρμα...Τέλειο!
    Να χαρείς και τα δωράκια σου, με γεια!
    Ανυπομονώ για τη σημερινή συνάντηση, θα σε δω εκεί! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ευχαριστώ κοριτσάρες μου!!
    Μυρσίνη καλά που μου το είπες,...Νομίζω το έφτιαξα με τη φωτογραφία...Και ναι εκτός απροόπτου θα τα καταφέρω να έρθω σήμερα!!!
    Σας φιλώ και σας ευχαριστώ όλες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή