Δευτέρα 11 Απριλίου 2011

Σοκολάτα....

Σήμερα το τραγουδάκι αφορά τη σοκολάτα....:-)

Ρετρό μουσική και όμορφοι στίχοι...
Και θα μου πείτε που κολλάει η σοκολάτα....Αχχχ ας όψεται η love2love που μου άναψε φωτιές πρωί πρωί...Τώρα καταλαβαίνω το κουνελάκι..Ήρθε το δωράκι μου λοιπόν!!!
Δεν έχω λόγια για το αμπαλάζ γι αυτό σας το φωτογράφισα να κρίνετε μόνοι σας..
Ανοίγοντας αυτό έσκασε μύτη η αναθεματισμένη...:-)

δυο γλυκά λογάκια..

και τα πανέμορφα σκουλαρικάκια....Ευχαριστώ!!!!Είναι πιο όμορφα από κοντά!!!!!!

Πολλά συγχαρητήρια για την πρωτοτυπία της συσκευασίας και πολλές ευχές για ακόμα περισσότερες δημιουργίες!!!!!


Και στο εντωμεταξύ έφτιαξα πολλά πραγματάκια χτες...
Ένα κολιεδάκι για να ταιριάξει με το χτεσινά μου..
Ένα κολιεδάκι με ψιλές χάντρες και σταυρό.

Μετά είχα ένα τσαχπίνικο κρεμαστό αλλά μου φαινόταν κάπως με κορδονάκι κι έτσι απέκτησε πέρλες κι έγινε ένα ιδιέταιρο κολιέ...

Βραχιολάκι και σκουλαρίκια με μπλε γυάλινες χάντρες και πράσινες μικρότερες..Το βραχιολάκι είναι με μαγνητικό κούμπωμα...

Και πολλά σκουλαρικάκια...

με μαύρες γυάλινες χάντρες Τσεχίας και χαλκό.

Με μελί γυάλινες χάντρες Τσεχίας
Μπλε γυάλινες χάντρες και γαλάζιες πέρλες
Πορτοκαλί γυάλινες καρδιές και ψιλές χάντρες με χαλκό.
Γαλάζιες γυάλινες καρδιές

Και πράσινες γυάλινες καρδιές με κρύσταλλα...

Αποδοτικότατη μέρα η χτεσινή...Σήμερα είχε φασίνα το πρόγραμμα μιας και αύριο περιμένω φιλενάδες μου ναρθουν για καφεδάκι και ψώνια οπότε ας ελπίσουμε να έχω κουράγια το απόγευμα να κάνω το κατιτίς μου...:-))
Σας φιλώ γλυκά..Να έχετε μια υπέροχη βδομάδα!!!

13 σχόλια:

  1. Α τα βλέπεις!...όταν τα λέω εγώ...πουθενά σοκολάτα...αλλά μας ανταμοίβει με τα σκουλαρίκια!!Με γειά σου!!!
    Πολύ όμορφα όλα...ωραίο χρώμα το πράσινο....αυτό το ποτήρι με την ομπρελίτσα που το πέτυχες?!απίθανο!...Αχ καρδιές...όμορφες!!!Καλή εβδομάδα κ καλά να περάσεις με τις φιλενάδες σου..(αχ εγώ έχω να τη δω δυο βδομάδες!)...φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ολα ωραια,δεν μπορω να πω αλλα η συσκευασια ολα τα λεφτα.Αφου εβγαλε ακρη ο ταχυδρομος,εισαι πολυ τυχερη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αστεία και πρωτότυπη η συσκευασία, αλλά αν είχε και σοκολάτα μέσα... θα έγραφε! Έχω μια απορία: Υπάρχει μέρα που να μην κάνεις τίποτα;;;
    Ωραία και διαφορετικά αυτά που μας έδειξες σήμερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κατερινάκι μεγειά το δωράκι σου!!Μπράβο στη love2love,εφευρετικότατη!!!
    Και τα δικά σου τα χεράκια θαύματα έκαναν πάλι!!
    Φιλιάαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με γεια το δωρακι! Και εγω την ιδια απορια με την Simonmad εχω! Ολα υπεροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κοριτσια μου σας ευχαριστώ πολύ!!!
    Να σας λύσω την απορία..Μετά από ένα χρόνο ανεργία η θα φτιάχνω πραγματάκια που με ευχαριστούν η θα παίξω πινγκ πονγκ κεφαλι -τοιχος και τουμπαλιν...:Ρ
    Παρόλα αυτά επειδή το έχω παρακάνει τελευταία έχω υποσχεθεί στον εαυτό μου ...Πέμπτη έχω επίδειξη Παρασκευή παίρνω ρεπό...Για Σάβατο δεν υπόσχομαι..:-)
    Θα με γλιτώσετε όμως μια μέρα..:-)
    Καλό βράδυ κούκλες...Αύριο επίκαιρα πραγματάκια..:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τι γινεται καλη μου?το κολιε τελειο επισης και τα σκουλαρικια.τελικα το καθε ενα εχει τη δικη του χαρη.ολα ομορφα οπως και το τραγουδακι σου!!αρχοντουλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή εβδομάδα...συμφωνώ ότι το κάθε ένα έχει την δική του χάρη...τα κοιτάς και δεν ξέρεις ποιο να διαλέξεις?? Να τα πάρω όλα??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι ωραία όλα!!!Δωράκια,συσκευασία, κοσμήματα,όλα!!!
    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. αχ αγαπη μου να εισαι καλα να τα χαρεις και φυσικα να μην χτυπιεσαι καλε ηρεμα κατι θα κανεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Βρε μπράβο δημιουργικότητα!!! Και ήταν μόνο τα χθεσινά ε? Υπέροχα τα κοσμήματα αλλά τα τρία τελευταία σετ σκουλαρίκια με τις καρδιές... κυριολεκτικά τα λάτρεψα! Και το δωράκι super! (Αλλά εγώ αν το άνοιγα και δεν είχε σοκολάτα μέσα... θα γινόμουν ταύρος σε υαλοπωλείο!!!) Φιλάκια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αχ το βραχιολάκι με τα σκουλαρικάκια πράσινο με μπλε απλά τέλειο! όλα βέβαια είναι υπέροχα, απλά αυτό το ξεχώρησα με την μία. χιχι..το δωράκι πολύ πολύ όμορφο, καλοφόρετα και η συσκευασία πολύ πρωτότυπη, μπράβο στο κορίτσι μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή