Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2011

Σαν βυθισμένες άγκυρες...



Δεν ξέρω ποιον παλεύω να νικήσω....

Η μάλλον ξέρω...
Παλεύω να νικήσω τη κακή μου διάθεση.,...αυτήν που δεν μου την έχει προκαλέσει κανένας...που προέρχεται μόνο από μένα...
Ένας ακόμα χρόνος φτάνει στο τέλος...ένας ακόμα απολογισμός....και μερικοί ακόμα στόχοι για το μέλλον...

χμ...δεν ήθελα να το βαρύνω τόσο....φταίνε οι μικρές ώρες μάλλον...
Ένα απο τα θέλω της νέας χρονιάς.....είναι να ξαναβρώ τη γειτονιά που μου κράτησε συντροφιά..που με γέμισε ιδέες και όρεξη για δημιουργία....
Ναι ...στη λίστα των θέλω είναι...κι όχι των πρέπει....γιατί μου έχετε λείψει πολύ...
Το κατάλαβα σήμερα που μπήκα να δω τι ετοιμάζετε για τις γιορτές...και ζήλεψα την όρεξη σας...και όλα τα όμορφα που έχετε φτιάξει....
Το κατάλαβα και χτες....που έπιασα κουβέντα για κουμπιά και θυμήθηκα να σταματήσω μετά από κανα δεκάλεπτο...
Εντάξει....οι γιορτές δεν είναι το καλύτερο μου...το ομολογώ....
Και χάρηκα ακόμα παραπάνω που έχετε φτιάξει πραγματάκια που ξεχωρίζουν...που δεν μου θυμίζουν κάτι περασμένο...
Κι ένιωσα ότι είναι απλά ανθρώπινο να μην έχω να δείξω τίποτα...Διάβασα το Χριστινάκι να γράφει ότι δεν έχει όρεξη και η πρώτη μου σκέψη ήταν ότι είναι θέμα χρόνου να τη ξαναδώ να γεμίζει δημιουργίες την γειτονιά μας....
Και με είδα κι εμένα εκεί...να κοντράρομαι με την Ειρήνη σε παραγωγικότητα....
και σηκώθηκα να ταχτοποιήσω με αγάπη όλα τα υλικά μου....να είναι έτοιμα...να με περιμένουν....
να τα πιάσω με τη νέα χρονιά και να ξαναγνωριστούμε....
να αλλάξω λίγο το σπιτάκι μου....να φύγει λίγο από τη θάλασσα που με ξεμυαλίζει...
Γειτονίτσα μου....εύχομαι να περάσετε υπέροχα τις γιορτές....να σας βρει η καινούρια χρονιά όσο πιο ευτυχισμένους γίνεται....και να αφήνετε τα όνειρα σας να ξεκουράζονται χωρίς τύψεις...Όταν γυρίσουν θα είναι ακόμα μεγαλύτερα....
Σας τα είπα όλα....και σας φιλώ γλυκά για καληνύχτα....




17 σχόλια:

  1. Κατερινάκι μας έλειψες πολύ, αλλά ήταν ευχάριστο να σε ξαναβλέπω εδώ κοντά μας. Είμαι σίγουρη ότι αν αρχίσεις να ασχολείσαι, σιγά σιγα θα σου ξαναέρθει η διάθεση και τότε θα το χαίρεσαι ακόμα πιο πολύ!! Τα υλικά σου είναι εκεί και σε περιμένουν κι εμεις εδώ ανυπομονούμε για δημιουργίες σου! Χρονια πολλά και καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kατερινάκι μου κι εγώ στην ίδια φάση είμαι αλλά είπα δέν θα με πάρει απο κάτω!! Τα Χριστούγεννα ποτέ δεν ήταν η αγαπημένη μου γιορτή για πολλούς kαι διάφορους λόγους!! Κι εγώ τόσες μέρες δέν έφτιαχνα τίποτα,δέν έγραφα στο blog και δέν έβγαινα πολύ απο το σπίτι ούτε είχα στολίσει!! Προχθές όμως κατέβηκα στο πατάρι, πήρα τα στολίδια και τα φωτάκια και είπα να βγάλω εκεί τη δημιουργικότητά μου!! Άσε που κι εμένα μου λείψατε πολύ και έτσι εχθές όλη μέρα την έφαγα να ετοιμάζω Χριστουγεννιάτικη ανάρτηση!!
    Όπως κι άν είσαι και ότι κι άν νιώθεις γιόρτασέ το και μήν κάνεις τίποτα αναγκαστικά αν δέν το νιώθεις και πιέζεσαι!!! Γιόρτασε εσένα και τίς επιθυμίες σου όποιες κι άν είναι αυτές!!! Το πάν είναι να είσαι εσύ καλά με τον εαυτό σου!!!
    Εύχομαι να περάσεις όμορφα ότι κι άν κάνεις και εύχομαι να τα λέμε για πολύ καιρό ακόμα!!!!
    Υγεία και αγάπη σου εύχομαι και πάντα να λάμπεις απο ευτυχία!!!!!
    Καληνύχτα Κατερινάκι!! Εύχομαι να τα πούμε σύντομα κι απο κοντά!!Φιλιά! :οD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλά Χριστούγεννα!! Θα κανονίσουμε να τα πούμε από βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλές γιορτές και ευτυχισμένο το νέο έτος!!!!!με δημιουργίες ξεχωριστές,με υγεία και πολύ αγάπη!!!!!!!!!!!!! <3 <3 αν έχεις facebook και δεν ψήφισες ακόμη τον γατούλη μου τον Μπέμπη θα χαρώ πάρα πολύ να τον ψηφίσεις για να γίνει το Νιάου του μήνα!!!πολλά γατοφιλάκια!!!
    http://apps.facebook.com/purinaniaou/4173

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κατερινάκι, χαίρομαι που διάβασα τις σκέψεις σου!
    Εγώ όταν είμαι σε τέτοια διάθεση, δεν κάνω ανάρτηση καθόλου και γι' αυτό δεν τα μαθαίνετε!
    Όλοι όμως αισθανόμαστε έτσι πού και πού...
    Δε σου κρύβω πως η παρεούλα στο blog είναι σπουδαίο πράγμα τελικά...
    Εγώ πολλές φορές ξεπερνάω την κακή μου διάθεση φτιάχνοντας κάτι χωρίς λόγο, μόνο και μόνο για να κάνω μια ανάρτηση και διαβάσω τα σχόλιά σας!
    Εύχομαι να περάσεις όμορφα τις γιορτές, έτσι όπως σε εκφράζουν εσένα και όχι τους άλλους, και να ξαναρχίσεις ατελείωτες κουβέντες για κουμπιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κατερινάκι μου χαθήκαμε λιγάκι λόγω φόρτου εργασίας ,αλλα χάρηκα που δεν με ξέχασες.Σου στέλνω τις θερμότερες ευχές μου ,για να σε ζεσταίνουν την καινούργια χρονιά ...που δεν θα χουμε θέρμανση..χαχαχα .Πολλά φιλιά και καλή Πρωτοχρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή Χρονιά Κατερινάκι...να είσαι πάντα καλά και προπαντός γερή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ.ΚΑΙ ΓΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΣΧΗΜΑ ΝΟΙΩΘΩ ΚΑΙ ΠΗΓΕ ΝΑ ΜΕ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟ ΚΑΤΩ.ΒΕΒΑΙΑ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΣΥΝΗΛΘΑ,ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΑΛΕΥΩ!!
    ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ Η ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΚΠΛΗΡΩΣΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΣΟΥ.ΝΑ ΞΕΦΟΡΤΩΣΕΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΟΥ ΜΟΝΟ ΧΑΡΕΣ,ΥΓΕΙΑ,ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΟΥΔΙΑ!!!
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!
    ΘΑ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΥΠΟΜΟΝΕΤΙΚΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. έεεεεεεειιιιιι! καλέεεεεεεε!!!!
    εντάξει, είπαμε να πάρεις το χρόνο σου, αλλά δεν έχεις άλλο! τέλος! come back! άμεσα! Τώρα! θέλω να δω 40 κολιέ στη σειρά και 105 ζευγάρια σκουλαρίκια να με χτυπάνε αλύπητα και να λέω ότι είμαι ανεπρόκοπη που δεν μπορώ να φτιάξω πάνω από ένα κολιέ σε μια εβδομάδα!!!!
    άντε, βρε Κατερινάκι μας! θα σου έρθει η όρεξη και ξέρω πως τότε θα μας βομβαρδίσεις αλύπητα με έμπνευση συσσωρευμένη. Καλή χρονιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή χρονιά,Κατερίνα!

    Πως σε νιώθω!Εκεί που όλα πάνε 1 χαρά κάτι μας φταίει...εμείς οι ίδιοι!Ελπίζω να έχεις ξαναβρεί τη διάθεσή σου & αν όχι να συμβεί σύντομα!Το ξέρεις πως στο χέρι μας είναι να είμαστε καλά!

    Σου έδωσα κι 1 βραβείο για το υπέροχο blog σου...άλλα μόλις τώρα είδα ότι το έχεις ήδη...
    Anyway,σε περιμένει:
    http://mairi-creations.blogspot.com/2012/01/blog-post.html

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κατερίνα μου, καλή χρονιά!!!
    Όλοι έχουμε τα πάνω και τα κάτω μας! Ελπίζω να...ζεστάθηκες λιγάκι και να βρεις και πάλι τους δημιουργικούς σου ρυθμούς!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κατερινάκι μου, εύχομαι καλή χρονιά με υγεία και θετική ενέργεια!!!
    Φόρεσε το καλύτερό σου χαμόγελο, βάλε την αγαπημένη σου μουσική να παίζει και χάζεψε τα κουτιά με τις χάντρες όοοοοοση ώρα θες... εμείς εδώ είμαστε και ανυπομονούμε να δούμε τις νέες σου δημιουργίες!
    υγ. το "παίζω" καλή και ευγενική γιατί πρόλαβε η Ευαγγελία να σου τα πει χύμα και τσουβαλάτα...
    Μην γελάς!!! Άντε πιάσε δουλειά και σβέλτα γιατί άργησες!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. καλη χρονια εστω και καθυστερημενα!τερμα το καθισιο και οι διαιολογιες.να δουμε δημιουργιες και θα σου ερθει η διαθεση σιγα σιγα.αρχοντια-64@φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΤΟ 2012!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κατερινούλα μουυυυυυυυυ!!!!!!! Μου λείπεις!!! Ελπίζω να είσαι καλά!!! Θα τα πούμε! Φιλάκια!!! :ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μας έλειψες!!!! ελπίζω να περνάς καλά!!! πολλά πολλά φιλιά!! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή