Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

Παιχνιδάκι!!

Μετά από πρόσκληση της Ειρήνης θα καμαρώσετε και τον δικό μου γραφικό χαρακτήρα..
Βέβαια ποτέ δεν είναι ίδιος, αλλιώς γράφω όταν είμαι ήρεμη, αλλιώς όταν βιάζομαι..αλλιώς στη δουλειά, αλλιώς όταν σημειώνω..Κυκλοθυμικό το γράψιμο μου λοιπόν σαν την δημιουργό του..:-))

Οι ερωτήσει είναι οι εξής:
1. Πώς σε λένε / όνομα του μπλογκ σου;
2. Ποια είναι η διεύθυνση URL του μπλογκ σου;
3. Γράψε, "Η γρήγορη καφέ αλεπού πηδάει πάνω από τον τεμπέλη σκύλο".
4. Αγαπημένο απόφθεγμα;
5. Το αγαπημένο σου τραγούδι;
6. Το αγαπημένο σου συγκρότημα / τραγουδιστές;
7. Οτιδήποτε άλλο θα ήθελες να πεις;
8. 8 bloggers για να συμμετάσχουν κι αυτοί στο παιχνίδι.
 Η σκυτάλη λοιπόν εφόσον θέλουν στις..
-melina_p
-ioanna
-Craft Fairies
-ta matia mou
-RIRI
-el.mar
-Ioanna Evans
και
-Chris

και ακούστε το τραγουδάκι που σας έγραψα.Μου το αφιέρωσε πρόσφατα μια φίλη και όποτε έχω τις μαύρες μου το βάζω και το ακούω, μου φτιάχνει απίστευτα τη διάθεση..


3 σχόλια:

  1. Κατερινάκι μια χαρά είναι τα γραμματάκια σου,τι μου έλεγες!!Πολύ καλό το τραγουδάκι,πράγματι!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εσύ είσαι καλή μαζί μου δεν πιάνεσαι..:Ρ
    Δεν με λες και καλλιγράφο αλλα δεν μπορούσα να αρνηθώ σε πρόσκληση σου.:-)
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπήκα για να πάρω το link σου κ είδα οτι με έχεις καλέσει κ εσύ!
    Σε ευχαριστώ......!

    ΑπάντησηΔιαγραφή